Hei, mitt navn er Stephan Papa og jeg jobber i dag som leder for «digital performance» avdelingen for to strømselskaper, der jeg også fungerer som assisterende markedssjef med en markedsavdeling bestående av 7 stk.
Ved siden av dette har jeg et digitalt vekstbyrå, Papa Media, som jeg har drevet de siste 3 årene med fokus på vekst av spesielt nettbutikker og bedrifter med nettbasert booking ved bruk av digitale vekststrategier rundt «performance markedsføring». Har her i dag en fulltidsansatt i tillegg til meg selv
Kort om Papa Media:
Blir her både leid inn som fungerende «markedssjef» hos bedrifter, men også som et tilskudd til eksisterende markedsavdeling der vi utfyller med våre spisskompetanser innen digital salgsstrategi og vekst.
Samarbeider i dag med bedrifter som omsetter fra 9 til over 200 millioner i året. Der samtlige får kunder gjennom direkte kjøp eller bookinger / henvendelser på nett.
Papa Media er litt motsetningen til «vanlige» markedsføringsbyråer som dessverre ikke har kompetansen eller forståelse til å kunne drive «resultatbasert markedsføring» på en tilstrekkelig måte. Det er så veldig mye mer enn å bare sette opp annonser på f.eks Google og Facebook. Det er bare en liten brøkdel av det store samspillet.
Vi kan være veldig selektive med hvem vi samarbeider med, der det må være enkelte kriterier tilstede for å kunne oppnå maksimal vekst og utbytte av et samarbeid for begge parter.
Vi går altså kun i samarbeid der det er en tydelig “vinn-vinn” for begge parter.
Av våre «spisskompetanser» kan jeg nevne:
– Digital vekststrategi for nettbutikker og bedrifter med nettbasert booking
– SEO (Googles nye algoritme og dens 200 faktorer for å rangere høyt)
– CRO (Hvordan øke andelen besøkende som blir kunder)
– Google Ads (Både leid inn av byråer for kursing og som gjesteforeleser på Noroff)
– Sosiale medier annonsering (Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest, TikTok)
– Tracking via Google Tag Manager
– Andre digitale salgskanaler / sos som vil kunne passe
Kompetansen har blitt bygget opp gjennom over 6 års direkte erfaring som både leder innen faget, og som konsulent for over 30 ulike nisjer / bransjer.
Noe jeg gjør etter alle møter med en potensielt nye samarbeidspartner er å sende en kort oversikt over en plan/strategi basert på møtet vi har hatt. Dette for alltid å gi litt verdi tilbake for å tatt seg tid til å møte med meg.
Om vi ikke er en god match for hverandre, tror jeg uansett du vil ha fått mange gode tanker og idéer å ta med seg videre i arbeidet.
Håper jeg har vekket litt interesse.
Skulle du ha noen spørsmål e.l, ta mer enn gjerne kontakt.